2017. június 5., hétfő

Filiszteus parancsnoki dioráma

A hosszú hétvége adta extra szabadidőt kedvem volt festegetésre fordítani, (s mivel ezt drága feleségem is jóváhagyta), így aztán nekiestem pár apróságnak. 
Először is, a filiszteusoknak nagyon hiányzott már valami vezér, ellensúlyozandó Mózest és Józsuét. Így aztán nekiláttam, és két délután alatt ki is festettem - egészen elfogadhatóan - egy három figurás parancsnoki egységet. 


Elég sok szín rajta (a szürkék, vörösek, barnák) Revell Aqua márkájú, most már szereztem némi tapasztalatot a használatukban. Elmondható, hogy alapvetően jó anyagok, jól hígíthatók, remekül terülnek, még a fehérnek is elég jó a fedőképessége. Nem kimagaslóak, de igáslónak kiválóak. 
Ja, a három figura - ha korábban nem mondtam volna: a vezér és a trombitás Newline Model gyártmány, Ghulk haverom szerezte nekem még évekkel ezelőtt, Angliában. A zászlós fényévekkel jobb szobormány, de elég girhes, és a turbánját se tudom mire vélni. A Warlord terméke, akik pár éve belecsaptak a tengeri népek kiadásába, de kicsit kifulladt a dolog. 
A totemoszlop-szerű készség pedig GW Fantasy-s alap, pár Newline-os fegyverrel, GW-s koponyákkal.



A filiszteus csapat egész jól alakul, így van már a parancsnoki csapat mellett egy-egy talp íjászom, parittyásom, lándzsásom, és a felszerelés szállító öszvérem. Készítek még egy harci szekeret, meg egy közelharcos osztagot, aztán ideje lesz bevetni őket próbaképpen, a zsidók ellen. 

Apropó, hozzájuk is készült a hétvégén valami, mégpedig egy Dávid, a parittyás pásztor. Perry Mahdist dobozból van a test, Wargames Factory núbiai a fej és a karok. Rendes pásztorbotot nem találtam itthon, így aztán egy base-eléshez való minitobozos zacskóban talált gallyat használtam erre, némi plasztiklapból pedig kapott egy táskát a parittyalövedékeknek. Nemsokára kifestem, és írok egy rövid beszámolót az Elah-völgyi csatáról, amelyben először tűnt fel, személyes vitézségével.


És csak hogy a harmadik seregem se legyen teljesen elhagyatva, összedobtam két magányos arabot, akik tátott szájjal csodálkoznak, micsoda tevékeny hétvége áll mögöttem...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése