2018. március 25., vasárnap

Kétoldali erősítések - dárdások és parittyások

Ne örüljön senki, nem lesz heti frissítés, csak végre tényleg volt időm minimálisan haladni. Úgy tűnik, arra a tempóra érdemes beállni, hogy egy-egy festés során befejezek egy talpnyi, előző alkalommal elkezdett figurát, és belekezdek egy érintetlen, alapozott talpba. Ezzel a tempóval 1-1 este alatt ttq-ra el tudok készíteni annyi fickót, hogy kitehessem a polcra az eredményt.


Az első beszámolható haladást még tavaly év végén értem el a filiszeusokkal, csak várni akartam a beszámolóval, amíg a maradék 3-4 talpnyi srácot is lemázolom hozzájuk. Ez viszont sajnos késik egy kicsit.
Szeretem ezt a fajta "társas talpalást" kicsit amolyan dioráma-feelinget ad az egységeknek. Ez a csapat egy központi, North Star mini-s "óriás" filiszteus köré szerveződött, aki mellé három csúnyább és kisebb New Line-os fiút raktam. A pajzsát oda is adtam az egyiknek, az elöl álló egy numida plasztik pajzsot kapott, a harmadik megtartotta az eredetijét. Fő a változatosság, ugye. 

A színsémát is a North Star mintájára álmodtam meg, legyen egy tiritarkább összeállításom is. 

A festést nem részletezném, Citadell és Revell festékek játszottak. Annyit azért érdemes elmondani, hogy a Revell Aqua nekem hajlamosnak tűnik a beszáradásra, 3 év után némelyik fogkrémmé sűrűsödött az eredeti tubusában, a Revell ecsetek pedig nem nagyon bírják a kiképzést, 8-10 festés után eldobják a szőrüket. Szerencsére a sűrűsödés erős felkeveréssel és pár csepp vízzel azért gyógyítható, de kellemetlen ezzel harcolni, amikor a kétszer ennyi idős Citadelleknél nincs ilyen problémám...

A másik talpat csak úgy hívom: The Beatles. A bal első tiszta Ringo Starr, nem?
Hárman Wargames Factory-s numidák, míg John ott középen Agema-s római velites a 16 figurát tartalmazó, 8 fontos dobozból, amit ez úton is mindenkinek ajánlok. Szép kidolgozottság, többféle fej és fegyverzet. Pofás.

Sajnos a legendás beatzenészek festésének végére egyébként egy Bleached Bone és egy Codex Grey tubusom teljesen elfogyott. Ennek apropóján rendbe szedtem kicsit a festékeimet, sokat felkevertem és felhígítottam, pár beszáradtat kidobtam, és beszereztem három Vallejo tubust a wargammerstől, ahol most sok festékre féláras akció van.

Kíváncsi leszek, mennyire lesz időm a hosszú hétvégén festegetni. Ha akad majd, akkor a félkész filiszteus szekeret, és szintén hozzájuk az íjászok maradékát is befejezem, ezzel lesz egy bevethető méretű seregem, és már tényleg csak 1-2 talp marad, hogy több, mint 3 évvel a projekt kezdete után összeálljon végre a sereg.

Legalábbis  az egyik. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése