2018. április 2., hétfő

A farkasfalka készen áll

Újabb rövid bejegyzés. Évekkel ezelőtt beszereztem pár GW-s goblin farkaslovast, goblin nélkül, mostanra pedig elkészültek. Úgy volt, hogy KoW-ban fogom használni őket, ami nem lehetetlen, de egyenlőre egyszerűbb szabálykörnyezetet keresek, nagyjából a legendás Paper Tigers bonyolultsági szintjén...
Nem egy nagy eresztés, csak némi drybush és wash. Akartam egy talpat nekik, ami kicsit eltér az állandó sivatagos témától, így inkább mocsaras lett. Szerencsére úgy fel vagyok málházva különféle talpdíszítő anyagokkal, hogy egy komplett légió anyagszükséglete sem okozna készlethiányt...




Valahogy úgy szeretném majd bevetni őket a héberek oldalán, hogy a próféta közvetlen veszélyeztetettsége esetén, mondjuk ha ellenséges egység megközelíti x incsre, akkor "megidézheti" őket, hogy szépcsapják az ellent...
Kerestem erre valami alapot a héberek történetéből. Nos, Elizeus prófétát pont így védték meg nősténymedvék, gúnyolódó sihederektől. Kirontottak az erdőből, amikor a szent embert rosszéletű fiatalok vették körbe, és széttéptek közülük néhány tucatot.
Nem túl vidám történet, de nagyjából lefedi azt, amire gondoltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése