2015. március 26., csütörtök

Írd meg a véleményedet!

Talán a szemfülesek már kiszúrták, hogy elindítottam pár napja egy szavazást itt, a jobb hasábon:
Mindezt azért, mert szeretném tudni, miről szeretnétek olvasni a blogon. Persze muffin-recepteket vagy holtbiztos kutyaidomítási tippeket nem fogok közölni - hirtelen nem is tudom, melyikhez értek jobban - de bizonyos kereteken belül szívesen írok arról, ami foglalkoztatja a nagyérdeműt is.
A mellékelt szavazómotoron bejelölhetitek, mely témák érdekelnek benneteket, vagy ha van egyéb javaslat és gondolat az ókori hadászat, ókori hadtörténelem, ókori seregek és figurák, vagy ezekről szóló könyvek és filmek témakörben, bátran osszátok meg a bejegyzés alatti kommentek között. Persze ha tetszik az eddigi munka, azt se hagyd szó nélkül, korlátlanul képes vagyok elviselni a dícsérő szavakat...

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Az inkvizitorról tévedtem ide, de nagyon nem bántam meg.
    Alapvetően tettszik a blogod, nem olvastam visszamenőlegesen minden cikked még, de ami nagyon szimpi az a sok kép. A konverziók tettszenek, és a méretösszehasonlítás rendkívül hasznos.
    Nekem van egy még csak keretlől levágott köztársasági romai sereg 1/72-ben. Ebben a meretaranyban tervezem én is felállítani a bilbliai csatak korát, nem mondom, hogy a blogodnak ehhez nincs köze.
    Van egy remek könyv a korról nem tudod ismered-e, linkelem:
    http://www.kossuth.hu/adatlap/konyv/1586/bibliai-csatak
    A sorozat többi tagját is ajánlom.
    Köszi a nem brit géppuskás linket is!
    A kedvenc poszt a zsidó rohamosztag. Valahonnan egy szamár álkapcsos Sámsont kapitánynak konvertálj bele! :)
    További kitartást!

    VálaszTörlés