2015. július 12., vasárnap

Rohamléptekben készül a sereg!

Az elmúlt héten összeraktam az utolsó talpnyi figurákat, amiket az első hullámban az asztalon akarok látni. Elkészült egy harci szekér, a parancsnoki dioráma, és az ominózus ökrös fogat, ökrök nélkül. A mellékelt képeken láthatjátok őket,  elsőnek a parancsnokot a kürtössel és a zászlótartóval.
Hosszabb vívódás volt, mire megálmodtam,  hogy miként képzelem el a csipet csapat vezéreit, végül ezt a harcálláspont-jellegű diorámát találtam ki. Négy figurával túl sűrű lett volna, ráadásul a korábban elemzett új bliszterből csak a zászlóst használtam fel, a kezébe adva egy lámpást. A kürtös és a vezér régebbi szerzemény, New Line Design-gyártmány. A koponyás fegyverhalom pedig GW-s tereptárgy alap, és mindenféle fegyver bitz mellé. Pofás?



(Bocs a kicsit homályos második képért, úgy tűnik, vagy a kezem remeg, vagy egy Ricter-skála szerinti legalább hármas erősségű rengés történt anélkül, hogy észrevettem volna...)
Készítettem 2 talp íjászt és két talp portyázó könnyűgyalogost, vért nélkül,  dárdákkal. Ezek is New Line figurák, elszórva 1-1 North Star krapekkal. A festést elkezdtem, de nem állok még sehogy, azért talán már látszik, milyen irányba akarom elvinni a színvilágot.




Van két talp  közelharcos bőr mellvértben, kardokkal, és végül a harci szekér, hajtóval, harcossal, zordon morcan. Utóbbi elég egyedi konverzió. A Wargames Factory kelta szekerét használtam alapnak, illetve innen való a hajtó, picit egyedivé tett sisakkal. A mellvéd egyedi gyártmány műanyag edényalátétből. A harcos New Line Designs figura, és GW-s lándzsa van nála, illetve mellette a mellvédre ragasztva.

Emlékezhettek még öszvért vezető filiszteusra, no és persze a legutóbbi posztban bemutatott kocsira, immár alapozva, de talp nélkül - az ökrök beszerzésére kaptam jó alternatívát, és addig nem akarom véglegesen talpra szerelni, amíg el nem döntöm, és be nem szerzem az állatállományt hozzá.
Gyakorlatilag velük végeztem,  persze a festést még befejezem lopott órácskákban, de azután már a judaiakra koncentrálok, oda akarok hasonló méretű sereget összerakni. Remélem egy hónapon belül annak is tudok posztot szentelni, addig lesz kis irodalomajánló és hadtörténelmi poszt is. Maradjatok velünk!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon hangulatos a sereg,gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Jo lesz ez! A kardos gyalogsag letszamat kicsit keveslem. A szeker viszont nagyon jó, bár a masodik nekem nagyon "necromancer". Ökrök vannak itt is:
    http://www.redoubtenterprises.com/shop/?page=shop/flypage&product_id=5113&category_id=37b343ec77e8d35051d5addabba5edbb

    VálaszTörlés