2015. november 14., szombat

KoW fejlesztések 1 - az elefánt

Egy kollega blogján kiváló olcsósított seregfejlesztési lehetőségről olvastam, a Schleich élethű gumifigurái kapcsán. Mivel a feleségem játékboltban dolgozik, most megragadnám az alkalmat, és bemutatnék nektek egy nagyon hasonló, szintén kiváló gyártót. Ez pedig a Papo, amelynek szintén vannak durván 28mm-es méretarányú figurái. Ezek közül szereztem be egy csinosabbat, és építettem be a seregembe. Lássuk, hogyan!
Itt látható az elefánt, melyre lecsaptam. A Schleich gyártmánynál picit nagyobb, ráadásul csak afrikai  kivitelben volt, a hagyományosabb indiai elefántot nem találtam. Az ott mellette a bébi, kb. 4 cm magasságú, míg az apa(anya?)állat 9 cm hátmagassággal domborít. Vagyis több, mint 5 méter magas lenne a valóságban! Nos, ez elég sok még egy afrikai példánytól is, ebből a szempontból a Schleich gyártmánya sokkal valósághűbb (ott kb. 7-8 cm lehet a magasság). Az ára viszont nagyon jó, 1600-2000 Ft környéki áron beszerezhető a nagyobb játékáruházakban. Én hozattam is egyet a párommal (szívből köszönet!) ami így néz ki, már talpra ragasztva. Érthetően nem fért el a KoW által előírt 50x50-es talpon, így egy 50x100-as, warhammer chariot talpra ragasztottam, aztán majd textúrázom és festem is, ha lesz rá érkezésem. 
A méretek miatt mellé tettem a nazireusokat is, láthatóan a térdéig érnek (jobb lenne, ha épp csak nem férnének be a hasa alá. Hát, az én elefántom egy gigászi óriás... Gólifánt.) 
Persze nem lenne elegáns, ha csak így magában használnám fel. Készítettem hozzá egy mahutot (elefánthajtót). A teste Wargames Factory kelta szekérkészletből van, a feje és a jobb karja Perry Mahdist szudáni gyalogság, a hátán a zászló pedig Warhammer birodalmi flagelláns. 
Akarok még tenni egy tornyot is a hátára. Ennek a mikéntjét már kitaláltam, már csak valami pléd  takaró kellene alá, amit szép színesre-mintásra festhetek valami afrikai népművészeti stílusban. És máris a nem létező rasztafári seregemet erősítheti... Na jó, inkább a midiánitákhoz passzol.


Egyébként hónapok óta gyúrok egy hosszabb cikket az elefántos hadviselésről, nagyon átfogóan. Remélem még idén elkészülök vele. Minden csak az időm kérdése...

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Öröm látni, hogy hasznos volt a leírásom. Kicsit nagy valóban, de ráfogjuk, hogy ritka nagy hímről van szó. ;)
    A hajtó meg nagyon jó lett. Kíváncsi vagyok a festésre, meg a toronyra.
    Tipp a pokrocra. Jol felvizezett pva-ba martott recés mintás papirzsepi. Lefested egyszínre, a recét élénk színnel szárazecseteled, meg is van a minta.

    VálaszTörlés